joi, 5 iulie 2012

Voce de inger

  Joi, 5 Iulie, 2012. Ziua unui coleg si a unui foarte bun prieten( La Multi Ani, by the way). Mancare, bautura, glume, poze, muzica, dans, cantece. Oh, si ce mai cantece.
  Ce mai, a fost o zi superba. Cam cald, totusi. In orice caz, ne- am distrat. Ma rog, sa ajungem la partea interesanta.
  Probabil va intrebati ce legatura are aceasta postare ordinara cu titlul ei. Ei bine, la un moment dat, o fata a venit cu ideea sa facem karaoke. Cum toti eram destul de timizi in ceea ce priveste cantatul, s- a oferit sa ne cante ea ceva. Din pacate, nu mai tin minte numele melodiei( cred ca oi fi baut prea multa vodka). Insa, ca imagine de ansamblu, a fost un moment destul de emotionant. Parca retraiesc acele clipe cand ma gandesc la vocea acelei fete. Cum stateam toti asezati pe canapea sau pe fotolii si ascultam cantecul asa cum ascultau copiii mici povestile mamei.
  Personal, in acel moment, am uitat de toate grijile pe care le puteam avea. Am uitat de sete, de foame, de oboseala, de caldura. Vocea ei, si probabil si sentimentele pe care le- am avut candva pentru ea( poate inca le mai am, nu stiu), m- au ajutat sa ma calmez, mi- au facut sufletul mai fericit. Daca asta nu inseamna ca are o voce de inger, atunci nu stiu ce inseamna.

4 comentarii: