joi, 22 noiembrie 2012

Of, of, of...muzica asta

  Aşa cum am spus cu ceva timp în urmă, mai exact, prin luna Mai, melodiile româneşti erau mult mai frumoase pe vremea când eram copil.
  Din curiozitate, sau dintr- un anume patriotism, am intrat pe youtube - menţionez ca sunt abonat la anumite canale româneşti de pe acel site - ca să văd ce au mai scos nou artiştii noştri contemporani.
  Şi, când spun artişti, nu mă refer la vedete precum Inna, Ruby, Mefx sau y sau cum îi zice, ci la trupele, sau cântăreţii care chiar au versuri şi voce frumoase.
  Astfel, am dat peste varianta acustică a melodiei " Mi- e sete de tine " a trupei Alb Negru, interpretată împreună cu alţi doi cântăreţi, Ralflo şi Rareş.
  Deşi aceasta variantă este şi ea destul de frumoasă, mie, personal, imi place mai mult cea originală.
  Voi ce părere aveţi?
http://www.youtube.com/watch?v=RNVm309bkj4&feature=g-all-u

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu