marți, 20 mai 2014

Reţetă simplă pentru pofticioşi: Banane cu ciocolată şi iaurt

   
   E primăvară, anotimpul fructelor. Mă apucase pofta să mănânc nişte fructe proaspete. Din păcate, tot ce aveam prin casă erau două banane. Aşa că, m-am decis să îmi prepar un mic desert delicios. O să vă spun şi vouă, mai jos, ce şi cum am folosit.

Ingrediente:

1 banană coaptă (nu verde)
1 cutie de iaurt natur Activia (140 g)
cremă de ciocolată (eu am folosit cremă de ciocolată cu aromă de alune)
1 linguriţă de cremă de mocca (sau, orice altă cremă de ciocolată mai amăruie, după gust)

Mod de preparare:

   Acest desert este foarte uşor de preparat şi poate fi făcut în doar câteva minute. Se taie banana felii. Se pot adăuga şi alte fructe, în funcţie de preferinţă. E de preferat să folosiţi un bol deoarece cremele se amestecă mai uşor aşa. Se pun feliile de banană în bol. Se adaugă câte o linguriţă de iaurt în diferite părţi ale bolului. Acest lucru vă va ajuta la următorul pas. Se amestecă pentru a acoperi bine feliile de banană. Se adaugă o linguriţă sau două de cremă de ciocolată, după gust. Se amestecă până ciocolata şi iaurtul formează o cremă cât de cât omogenă. Se repetă procesul folosind crema de ciocolată amăruie (sau mocca). Felicitări! Desertul e gata. Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu