joi, 5 iunie 2014

Prostia omeneasca...

  Am vazut recent o postare ciudata pe Facebook. Era ceva de genul "De ce iti place de X?" (a se intelege ca X-ul respectiv e o persoana importanta, care chiar a facut ceva pentru tara asta). Trebuie sa mentionez ca am fost foarte indignat de comentariile aferente acelei postari. Desigur, stiam la ce sa ma astept, deoarece persoana care a postat intrebarea de mai sus are o istorie in a denigra oamenii de valoare ai tarii. Defapt, ce sa mai evitam subiectul? Persoana care postase intrebarea este tot un blogger. Si, nu am creat aceasta postare din gelozie, sau din razbunare. Chiar nu sunt interesat de asa ceva. Nu vad ce as avea de castigat din asta. Ideea e ca m-am cam saturat de stirile de scandal, mai ales cand fac referire la un om de valoare. Blogger-ul mentionat mai sus, dupa cum am spus, are o istorie in ceea ce priveste aceste postari de scandal. Ceea ce ma deranjeaza insa este faptul ca incearca uneori sa defaimeze tot ce inseamna valoare in aceasta tara. Si, am mai vazut astfel de persoane.
  Domnilor si doamnelor scandalagii, va adresez urmatoarea intrebare: cine sunteti voi sa criticati valorile acestei tari? Vreti sa criticati si sa defaimati pe cineva? Sunt destui corupti si destule vedete esuate in aceasta tara. Puteti sa va legati cat doriti de toate acele persoane. Dar sa nu indrazniti sa va legati de cei care isi iubesc tara si muncesc pentru ea. Nu va legati de atletii nostri, de gimnastii nostri, de aceia care chiar sunt dedicati ocupatiei lor. Si pastrati-va opiniile de scandalagii pentru voi. Nu cred ca e careva interesat sa afle parerea voastra gresita, pentru ca e gresita, despre putinele persoane patriote care mai incearca sa schimbe ceva in tara asta. Ca sa il parafrazez pe un prieten de-al meu,  imi place ca atunci cand sportivii nostri pierd o competitie, nimeni nu zice nimic. Serios, chiar imi place. Respect acest lucru pentru ca, pana la urma, tacerea e de aur. Adica, decat sa isi deschida gura anumite persoane de mai sus si sa ii huleasca, mai bine sa taca. Insa, de ce le place unora sa critice atunci cand un atlet, sau o jucatoare de tenis, sau orice alta persoana de valoare castiga vreun premiu sau vreo competitie? De altfel, domnilor si doamnelor scandalagii, va dati mari patrioti. Ori pentru voi a fi patriot inseamna a denigra valorile tarii? Ei bine, tocmai din cauza celor ca voi, cei cu mentalitatea lor anti-patriota, se duce tara asta de rapa. Probabil cei ca voi, in eventualitatea invadarii tarii de catre o alta natiune, ar sta calmi, intinsi in pat, gandindu-se ca ne-ar fi mai bine daca am fi subjugati de o alta natiune. Pana la urma, mai rau ca acuma nu ar putea fi, nu?
   In fine, nici eu nu stiu ce am vrut sa spun si sa demonstrez aici. Sunt destul de obosit in acest moment, asa ca voi incheia aceasta postare. Pana la urma, stiti vorba aia: "Nu te pune cu prostul ca te coboara la nivelul sau si te bate cu experienta.".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu