sâmbătă, 7 iunie 2014

Prostia omeneasca - Part 2

  Cred ca majoritatea sunteti la curent cu rezultatul finalei de la Roland Garros de astazi. Din pacate, romanca noastra, Simona Halep, nu a iesit castigatoare. Insa, tot o iubim si o respectam. Ceea ce nu pot spune si despre unele persoane, unele scursuri ale societatii, care nu stiu decat sa critice, si sa denigreze, asa cum am spus si in prima parte a acestei postari. De ce am creat o parte a doua? Pai, voiam sa va povestesc ce s-a mai intamplat in legatura cu "anti-patriotismul" unui anumit blogger. Asa cum ma asteptam, el a simtit nevoia sa isi expuna opinia lui de rahat mic si fara creier. Ce motivatie avea el: "De ce sa o respect pe Simona Halep? Cui ii pasa de performanta ei? Ce a facut ea pentru mine?". Pai, ba, baiatule, te-ai nascut tu buricul pamantului si nu stiu eu? De cand trebuie sa faca cineva ceva pentru tine? Ma rog, defapt, eu as face ceva pentru tine. Te-as trimite pe tine, si pe cei ca tine, la dracu-n praznic, pentru ca tot nu va iubiti tara. Desigur, acum nu spun sa fim niste patrioti extremisti. Dar, nici asa, sa ne batem joc de toti oamenii care chiar fac ceva pentru noi. Sa observati, va rog, ca am spus "noi", si nu "eu" sau "tu", "el", "ea", "Marcel", "Ana" etc. Din fericire, traim intr-o tara democrata, si avem dreptul de a ne exprima opiniile. Doar ca unii ar trebui sa-si tina opiniile pentru ei. Oricum, un alt utilizator al site-ului de socializare pe care idiotul acela isi expune parerile anti-patriote a incercat sa ii spuna ca ceea ce face el nu e tocmai corect. Dar, din pacate, cu prostul nu te poti contrazice. In fine, nu veti mai auzi nimic despre acel blogger pentru ca m-am decis sa nu ii mai urmaresc activitatea. In rest, nu mai am nimic de spus decat bravo, Simona Halep! Esti o campioana adevarata, indiferent de rezultatul de azi. Suntem mandri de tine si multumim ca ne reprezinti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu